Τα ιδανικά σνακ για το σχολείο

Τα ιδανικά σνακ για το σχολείο

Η διαιτολόγος διατροφολόγος, μέλος του Ινστιτούτου Διατροφικών Μελετών και Ερευνών (ΙΔΜΕ), καθώς και της επιστημονικής ομάδας «MediΔιατροφή», Κική Γούτα, παρουσίασε μικρά μυστικά για τις ιδανικές τροφές που πρέπει να καταναλώνουν τα παιδιά σας, για να έχουν ικανοποιητική απόδοση στο σχολείο.

Ένα είναι σίγουρο, τα σνακ που προορίζονται για τα παιδιά πρέπει να είναι θρεπτικά, αλλά και νόστιμα!
«Μελέτες έχουν δείξει πως τα παιδιά προτιμούν τροφές που έχουν έντονες γεύσεις, τροφές που είναι σκληρές και τραγανές, που τρώγονται με τα χέρια και δεν λιώνουν, τροφές που έχουν θερμοκρασία δωματίου ή είναι παγωμένες, καθώς και τροφές που έχουν ενδιαφέρον σχήμα ή ελκυστικό κουτί αποθήκευσης» λέει η κα Γούτα.

Συνιστά, δε, στους γονείς ν’ αφήσουν τα παιδιά να σχεδιάσουν το γεύμα τους, ν’ ακολουθήσουν και οι ίδιοι το πρόγραμμα των παιδιών, ετοιμάζοντας και το δικό τους κολατσιό από το σπίτι και να περιορίσουν την αγορά τροφίμων και σνακ από το κυλικείο στη μία φορά την εβδομάδα.

Ποια θρεπτικά συστατικά χρειάζονται οι μαθητές

Ποια, όμως, είναι τα θρεπτικά συστατικά που θα διευκολύνουν ένα παιδί να προσαρμοστεί στο σχολείο, ειδικά στις αρχές της σχολικής χρονιάς; Απάντηση στο ερώτημα αυτό δίνει η διαιτολόγος διατροφολόγος, μέλος του ΙΔΜΕ καθώς και των επιστημονικών ομάδων «Διατροφή» και «MediΔιατροφή», Γιώτα Καρακασίδου.

«Για να διευκολύνουμε αυτή την προσαρμογή, χρειάζεται να τροφοδοτήσουμε τον οργανισμό τους με συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά. Χρειάζεται το πολύτιμο μαγνήσιο, για να μπορέσουν να έχουν εύκολη συγκέντρωση και να μη σκέφτονται μόνο ακρογιαλιές, για πνευματική εγρήγορση και χαλαρό κεντρικό νευρικό σύστημα. Άφθονο μαγνήσιο υπάρχει στα όσπρια, τους ξηρούς καρπούς, το ταχίνι, το σουσάμι, τα δημητριακά και το ψωμί ολικής άλεσης, το φυστικοβούτυρο. Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για την καλή απορρόφηση του σιδήρου. Ενδυναμώνει την καλή λειτουργία του οργανισμού και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού, γιατί οι ιώσεις καραδοκούν.

Οι καλύτερες πηγές της είναι οι πιπεριές, το πορτοκάλι, το ακτινίδιο, οι φράουλες, οι ντομάτες, το μπρόκολο κ.λπ.. Ο εγκέφαλος χρειάζεται, επίσης, να «φάει» βιταμίνες της ομάδας Β, οι οποίες είναι υπεύθυνες για την καλή του λειτουργία. Αυτές επίσης βοηθούν τα παιδιά να μην είναι ευερέθιστα, νευρικά, αγχώδη, να έχουν σωστή ανάπτυξη, καλή μνήμη, αυξημένη συγκέντρωση. Πηγές τους είναι το κρέας, τα δημητριακά ολικής, το γάλα, το ψάρι, το αυγό, τα φυλλώδη λαχανικά, οι μπανάνες, οι ηλιόσποροι, ο βασιλικός πολτός.

Τελευταίο αλλά καθόλου ευκαταφρόνητο είναι το ασβέστιο, το οποίο βοηθά στη δημιουργία υγιούς σκελετού και στην ανάπτυξη δοντιών και οστών. Υπάρχει στο γάλα, το τυρί, το γιαούρτι, τα πράσινα λαχανικά, τα αμύγδαλα, τα καρύδια», επισημαίνει η κα Καρακασίδου.

Το διαβάσαμε στο Zougla.gr


Aγοράσετε είδη Ιατρικής Φροντίδας & Υγιεινής, Φαρμακευτικά Καλλυντικά, Συμπληρώματα Διατροφής, Ορθοπεδικά / Ανατομικά και πολλά ακόμη από την άνεση του σπιτιού σας. inatural.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: