Πολύ Γρήγοροι Τρόποι για να Χάσετε Μερικά Κιλά Πριν τις Γιορτές!

10 Δεκ. 2020 - 17:37 | Διατροφή
Πολύ Γρήγοροι Τρόποι για να Χάσετε Μερικά Κιλά Πριν τις Γιορτές!

Επειδή είναι δεδομένο ότι θα πάρετε κάποια επιπλέον κιλά κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, εμείς είμαστε εδώ για να σας πούμε τι πρέπει να προσέξετε από τώρα για να είστε πιο χαλαροί τότε.

Κανείς δεν θέλει τις ημέρες των γιορτών να κάνει διατροφή και δίαιτα. Θέλουμε όλοι να είμαστε ήρεμοι και να απολαμβάνουμε τα χριστουγεννιάτικα γλυκά και εδέσματα στο έπακρο. Τι γίνεται, όμως, με τα κιλά που θα πάρουμε;

Για να μην μπείτε στη διαδικασία να αγχωθείτε τότε δείτε 6 πράγματα που μπορείτε να κάνετε τώρα.

Τρώτε καλά λιπαρά Μιλάμε για τα λιπαρά ψάρια όπως είναι ο σολωμός, το σκουμπρί και οι σαρδέλες. Επίσης μιλάμε για το αβοκάντο, το ωμό ελαιόλαδο και τους ξηρούς καρπούς. Βάλτε, λοιπόν, τα καλά λιπαρά στην καθημερινότητά σας.

Κόψτε το αλκοόλ Επειδή θα πιείτε που θα πιείτε στις γιορτές, σταματήστε να πίνετε τώρα. Αφήστε το συκώτι σας να ξεκουραστεί και βοηθήστε τον οργανισμό σας να μην πάρει περιττές θερμίδες.

Μην τρώτε ανάμεσα στα γεύματα Τρώτε μόνο 3 φορές την ημέρα χωρίς ενδιάμεσα σνακ. Ένα τοστ και ένας φυσικός χυμός πορτοκάλι το πρωί, ένα μπιφτέκι με ένα φλιτζάνι ρύζι και πράσινη σαλάτα το μεσημέρι και μια σαλάτα με ένα μπιφτέκι το βράδυ μπορεί να είναι η διατροφή μιας ενδεικτικής μέρας.

Μην πίνετε χυμούς φρούτων Μπορεί να μην το καταλαβαίνετε αλλά πίνοντας χυμού που κυκλοφορούν στο εμπόριο παίρνετε πολλές θερμίδες χωρίς λόγο. Κόψτε τους χυμούς και τα αναψυκτικά και θα δείτε τη ζυγαριά να δείχνει ένα νούμερο που θα σας αρέσει περισσότερο.

Κόψτε τους λευκούς υδατάνθρακες Θα τους φάτε σε μεγάλες ποσότητες στις γιορτές και είμαστε σίγουροι γι’αυτό. Επομένως κόψτε τους τώρα όσο περισσότερο μπορείτε.

Κόψτε τα γλυκά Επειδή επίσης θα φάτε πολλά γλυκά τις ημέρες των γιορτών -και καλά θα κάνετε- καλό είναι να μην τα καταναλώνετε τώρα. Βγάλτε τα από τη διατροφή σας και το μυαλό σας για ενάμιση μήνα ακόμα.

Μετράτε την περιφέρεια της κοιλιάς σας Για να ξέρετε πού βρίσκεστε κι αν χάνετε, μπορείτε να μετράτε την περιφέρεια της κοιλιάς σας. Θα πρέπει να είναι το μισό του ύψους σας.

spirossoulis