Πανελλήνιες 2022 - Πληροφορική, Χημεία, Λατινικά: Θέματα, απαντήσεις, εκτιμήσεις. Βίντεο

08 Ιουν. 2022 - 12:00 | Συμβαίνει γύρω μας
Πανελλήνιες 2022 - Πληροφορική, Χημεία, Λατινικά: Θέματα, απαντήσεις, εκτιμήσεις. Βίντεο

Συνέχεια των Πανελληνίων εξετάσεων σήμερα για τους μαθητές των ΓΕΛ και οι υποψήφιοι διαγωνίστηκαν στα Λατινικά, τη Χημεία και την Πληροφορική.

Στο μάθημα της Πληροφορικής εξετάστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών εξετάσεων στα ΓΕΛ.

Σύμφωνα με τον Όμιλο φροντιστηρίων «Διακρότημα», τα θέματα δεν έχουν υψηλό βαθμό δυσκολίας. Μόνο ορισμένα ερωτήματα μπορεί να προβληματίσουν τους μαθητές. Ωστόσο, ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής μπορεί να γράψει υψηλή βαθμολογία.


Δείτε εδώ τις λύσεις της Πληροφορικής

ΚΑΙ ΕΔΩ

Στο μάθημα της Χημείας εξετάστηκαν σήμερα, Τετάρτη 8 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) που είναι στις Ομάδες Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας, αφήνοντας πίσω το τρίτο εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλήνιες εξετάσεις 2022.

Ταυτόχρονα, οι υπόλοιποι υποψήφιοι εξετάστηκαν στα Λατινικά και την Πληροφορική.

Σύμφωνα με εκτίμηση Ομίλου Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης, ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ τα θέματα συνολικά δεν έχουν μεγάλο βαθμό δυσκολίας.

Καλύπτουν όλο το φάσμα της ύλης με ερωτήματα που ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής μπορεί να απαντήσει σωστά.

Τα ερωτήματα μπορούν να αναπτυχθούν με επάρκεια στο χρόνο που έχουν στη διάθεσή τους οι μαθητές. Ωστόσο, υπάρχουν ελάχιστα ερωτήματα πιο απαιτητικά στα οποία θα ανταποκριθούν οι άριστα προετοιμασμένοι μαθητές.

Δείτε εδώ τις απαντήσεις στο μάθημα Χημεία

ΚΑΙ ΕΔΩ

Στο μάθημα των Λατινικών εξετάστηκαν σήμερα Τετάρτη 8 Ιουνίου πάνω από 20.000 υποψήφιοι (Θεωρητική Κατεύθυνση) των Πανελλαδικών εξετάσεων στα ΓΕΛ.

Σύμφωνα με τον Όμιλο φροντιστηρίων «Διακρότημα», τα ζητούμενα προέρχονται από αποσπάσματα των κειμένων 16,36,45.

Όλα τα θέματα είναι διατυπωμένα με σαφήνεια. Οι γραμματικές και συντακτικές παρατηρήσεις είναι βατές.

Δείτε εδώ τις απαντήσεις στο μάθημα των Λατινικών

και ΕΔΩ

ΜΑΘΗΜΑ: ΛΑΤΙΝΙΚΑ

Η επιστροφή των Λατινικών στη ζωή των υποψηφίων της ομάδας προσανατολισμου των Ανθρωπιστικών σπουδών συνοδεύτηκε από εξαιρετικά βατά θέματα που σε καμία περίπτωση δε θα προβλημάτισαν τους προετοιμασμένους υποψηφίους. Αντιθέτως, θα αποτέλεσαν μια ευχάριστη έκπληξη για δυο λόγους: πρώτον ήταν εμφανής η διαφορά δυσκολίας σε σχέση με τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών και δεύτερον οι φετινοί υποψήφιοι είχαν πλήρη άγνοια για το τι να περιμένουν από μια ογκωδέστατη ύλη 35 κειμένων, όλων των γραμματικοσυντακτικών φαινομένων, μιας εισαγωγής γραμμένης με επιτήδευση, ακατάλληλης για εξέταση, και της ετυμολογικής συσχέτισης ελληνικών και λατινικών λέξεων.

Μια και τα 2 τελευταία εντάχθηκαν ως νέα στοιχεία στην εξέταση του μαθήματος οι μαθητές σίγουρα ανακουφίστηκαν που είδαν τα αντίστοιχα ζητήματα Β1 και Β2 να έχουν τη μορφή κλειστού τύπου(αντιστοίχησης) και να είναι μικρής δυσκολίας.

Όσον αφορά τα δοθέντα κείμενα, έπεσαν το 16, το 36 και το 45 με τους υποψηφίους να καλούνται να μεταφράσουν τα 2 από τα 3.

Όσον αφορά στις ασκήσεις γραμματικής, τη Γ1 που αφορά ουσιαστικά, επίθετα και αντωνυμίες και τη Γ2 που αφορά ρηματικούς τύπους η μορφή των ασκήσεων παραπέμπει στον κλασικό τρόπο εξέτασης του μαθήματος πριν αντικατασταθεί από την Κοινωνιολογία.

Τέλος, οι ασκήσεις συντακτικού, 2 τον αριθμό με 2 υποερωτήματα η καθεμιά ξαφνιάζουν γιατί ποσοτικά είναι ελάχιστες και γι’ αυτό η κατανομή των μονάδων κρίνεται παχυλή έως εξαιρετικά γενναιόδωρη. Κάποιος θα μπορούσε να συνοψίσει τις ασκήσεις σε 15 λέξεις: συντακτική αναγνώριση λέξεων, αναγνώριση μιας δευτερεύουσας, ανάλυση 2 μετοχών και ένας πλάγιος λόγος σε ευθύ. Θεωρώ πως οι υποψήφιοι θα έτριβαν τα μάτια τους αναζητώντας που είναι οι υπόλοιπες ασκήσεις.

Συγκεφαλαιωτικά, τα φετινά θέματα επαναφέρουν με πολύ ομαλό και ανώδυνο τρόπο τα Λατινικά ώς πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.

Τα θέματα στα Λατινικά

Τα θέματα στη Χημεία

Τα θέματα στην Πληροφορική

Αύριο Πέμπτη οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ εξετάζονται σε Ηλεκτροτεχνία 2, Αρχιτεκτονικό Σχέδιο, Ναυτικό Δίκαιο-Διεθνείς Κανονισμοί στη Ναυτιλία-Εφαρμογές, Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης.