Η δήλωση του Λιάγκα για το Survivor και το σχόλιο της Νέγκα

Η δήλωση του Λιάγκα για το Survivor και το σχόλιο της Νέγκα

 Η ατάκα για το τηλεοπτικό κοινό και τον Γιώργο Αγγελόπουλο!

Ο Γιώργος Λιάγκας έκανε το δικό του σχόλιο για το Survivor στον αέρα της ραδιοφωνικής του εκπομπής, απόσπασμα από το οποίο έπαιξαν στο Rodeo.

«Εγώ δεν λέω, να το βλέπετε και να κάνει και 70% και 80%, είναι ένα καλό τηλεοπτικό προϊόν, τέλος πάντων, εκ του αποτελέσματος κρινόμαστε όλοι. Δεν είναι όμως ανάγκη να υποκαταστήσει τη ζωή των ανθρώπων, που προφανώς δεν έχουν ζωή Είναι θλιβερό αυτό. Βρε μιλήστε γι αυτό, αλλά εδώ κάποιοι άνθρωποι ζούνε μόνο γι’ αυτό. Δεν ζούνε για κάτι άλλο, ζούνε για να δούνε τι θα κάνει ο Αγγελόπουλος, δηλαδή αυτό είναι λίγο παράκρουση», είπε ο Γιώργος Λιάγκας.

Φωτογραφία της Χαρούλα Π.

Η Χαρούλα διαθέτει περισσότερα από 18 χρόνια εμπειρίας στον κόσμο του ψηφιακού περιεχομένου. Η γραφή της κινείται με άνεση ανάμεσα σε παράξενες ιστορίες που προκαλούν τη φαντασία, πρακτικά life hacks που απλουστεύουν την καθημερινότητα, αλλά και αναλύσεις για τις σχέσεις και την ψυχολογία.