Επικαιρότητα:

Οι 7 λέξεις που οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να λένε σε αφεντικά ή πελάτες...

25 Αυγ. 2018 - 06:48 | Σχέσεις
Οι 7 λέξεις που οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να λένε σε αφεντικά ή πελάτες...

H σωστή χρήση των λέξεων, η προφορά και η ορθοφωνία ακόμη, στον εργασιακό χώρο οποιαδήποτε δουλειά και αν κάνει κανείς εξακολουθεί να παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο.


Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι διευθύνοντες σύμβουλοι και στρατηγικά στελέχη κολοσσιαίων επιχειρήσεων εκπαιδεύονται για τη χρήση του λόγου στις καλύτερες σχολές του κόσμου.

Ή αν δεν το κάνουν, απλά έχουν έμφυτο ταλέντο. Είτε έτσι, είτε αλλιώς δηλαδή, ξέρουν να χρησιμοποιούν άριστα τη γλώσσα.

Σύμφωνα με το Bussines Insider η λέξη την οποία κανείς που βρίσκεται σε τέτοια θέση αλλά και γενικά κάθε εργαζόμενος την οποία σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να χρησιμοποιεί στις συζητήσεις με τους ανωτέρους του είναι η λέξη:

φοβερό

Και αυτό γιατί όπως γράφει δείχνει λεκτικό περιορισμό, απροσεξία και τεμπελιά. Η λέξη «φοβερό», όπως σημειώνει ο αμερικανικός ιστότοπος καθιστά αυτόν που την προφέρει μέλος της αγέλης, μέλος του κοπαδιού και πλήττει την αξιοπιστία αυτού που την λέει.

Δεν είναι, όμως, η μόνη λέξη που κάτι κάτι ανάλογο. Υπάρχουν ακόμη 6 λέξεις τις οποίες κανείς εργαζόμενος δεν πρέπει να προφέρει στον εργασιακό του χώρο.

Καταπληκτικό
Θαυμάσιο
Απόλυτα
Απίστευτο
Απίθανο
Κουλ

«Είναι λέξεις πενιχρές, αναμασήματα, κλισέ, υπερβολές, άδειες χωρίς πραγματική σημασία», σημειώνει μεταξύ άλλων το bussiness insider.