Τα 5+1 λάθη που κάνεις στο γυμναστήριο και δεν χάνεις κιλά

Τα 5+1 λάθη που κάνεις στο γυμναστήριο και δεν χάνεις κιλά

Διάβασε τα λάθη που ακολουθούν για να σιγουρευτείς ότι θα τα αποφύγεις στο μέλλον και θα καταφέρεις να κάψεις όσες περισσότερες θερμίδες μπορείς!

Παραλείπεις το πρωινό γεύμα πριν την πρωινή σου γυμναστική

Ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις είναι να ξεκινήσεις να αθλείσαι το πρωί με άδειο στομάχι, επειδή, όταν τρως το πρωί, ενεργοποιείς το μεταβολισμό σου και δίνεις στο σώμα σου την απαραίτητη ενέργεια προκειμένου να αντέξει τη γυμναστική που στοχεύει αποκλειστικά στην καύση θερμίδων. Μάθε λοιπόν ότι χωρίς τα απαραίτητα καύσιμα, μετά τη γυμναστική μπορεί να νιώθεις ένα αίσθημα ζαλάδας ή ακόμα και πονοκεφάλου

Εναλλαγή προγραμμάτων

Πολλές γυναίκες δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο πρόγραμμα για καιρό. Δοκιμάζουν κάτι για λίγες ημέρες και μετά το αλλάζουν.

Βρείτε ένα λογικό πρόγραμμα, που απευθύνεται στις ανάγκες σας, καίει βάρος, χτίζει μύες, και κάντε το για 4-6 εβδομάδες. Μόνο τότε μπορείτε να το αλλάξετε.

Υπερβολές με τους υδατάνθρακες

Μία διατροφή φτωχή σε υδατάνθρακες σημαίνει ότι εκείνες που γυμνάζονται σκληρά τελικά αυξάνουν το σωματικό λίπος τους.

Για ένα αθλητικό κορμί, η διατροφή πρέπει να έχει υδατάνθρακες, ιδιαίτερα πριν από τη γυμναστική.

Πίνεις smoothies μετά τη γυμναστική

Μόλις ολοκλήρωσες μία εξαντλητική προπόνηση, έκαψες περισσότερες από 400 θερμίδες και είσαι έτοιμος για ένα μικρό σνακ. Αλλά ακόμα και τα υγιεινά σνακ(όπως ένα smoothie με σοκολάτα, μπανάνα και κάσιους) μπορεί να περιέχουν πολλές θερμίδες. Για να αποφύγεις να πάρεις περισσότερες θερμίδες από αυτές που έκαψες, δοκίμασε καλύτερα κάποιο από αυτά τα χαμηλά σε θερμίδες- σνακ για μετά την άσκηση

Σου αποσπά την προσοχή το κινητό σου

Πάντα όταν κάνεις γυμναστική θα πρέπει να επικεντρώνεσαι στην προπόνηση σου και να μην δίνεις σημασία στο κινητό σου, γιατί έτσι δεν θα καταφέρεις να δώσεις την απαιτούμενη προσοχή στην ένταση με την οποία κάνεις τις ασκήσεις σου, με αποτέλεσμα να είναι αναποτελεσματική η προπόνηση ή να υπάρξει κάποιος τραυματισμός.

Προφανώς, μπορείς να το έχεις μαζί σου για να ακούς μουσική ή σε περίπτωση που περιμένεις κάποιο σημαντικό τηλεφώνημα, αλλά σίγουρα το να τσεκάρεις το Facebook εκείνη την ώρα δεν είναι και η καλύτερη ιδέα.

Η ένταση σου δεν είναι αρκετά υψηλή

Δεν θα πρέπει απλά να διεκπεραιώνεις τις ασκήσεις, αλλά να δίνεις το 100% σε κάθε σου προπόνηση, πιέζοντας όλο και περισσότερο τον εαυτό σου, όπως αναφέραμε και προηγουμένως.

Είτε κάνεις ελλειπτικό είτε βάρη, θα πρέπει να βάζεις αρκετή ένταση. Μόνο έτσι θα ιδρώσεις και θα μπορέσεις να κάψεις λίπος.

Το διαβάσαμε στο topontiki


 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: