Επικαιρότητα:

Γυμναστική: Ασκήσεις που θα βοηθήσουν το σώμα να ξεμπλοκάρει (Photos)

10 Ιαν. 2022 - 11:03 | Χρήσιμες συμβουλές
Γυμναστική: Ασκήσεις που θα βοηθήσουν το σώμα να ξεμπλοκάρει (Photos)

Εάν εξετάσουμε για λίγο την καθημερινότητα μας θα δούμε πως περνάμε τον περισσότερο χρόνο καθιστοί . Είναι το πρόβλημα της εποχής μας, ας το παραδεχτούμε! 
Το κινητό, η πολύωρη εργασία στον υπολογιστή, το αυτοκίνητο, ακόμα και η λάθος στάση στον καναπέ σκουριάζουν και καμπουριάζουν την πλάτη μας , το αποτέλεσμα είναι να την πληρώνουν επίσης οι ώμοι, ο αυχένας και η μέση μας.

Οι ασκήσεις των διατάσεων είναι εξαιρετικά  πολύτιμες και σημαντικές για το σώμα μας, ειδικά εάν κάνουμε δουλειά γραφείου, είναι απαραίτητο θα έλεγα! Ακόμα και εάν γυμναζόμαστε μέσα στη μέρα το stretching  ενεργοποιεί τους μυς και μειώνει την δυσκαμψία.

Επίσης βοηθάει:

Στην καλύτερη στάση του σώματος καθώς και στην κυκλοφορία

Δυναμώνει τους γλουτιαίους

Τεντώνει την θωρακική μοίρα

 
Αυξάνουν την αντοχή μας

 
Κάνουν την άσκηση ευκολότερη   

Ξεκινήστε με τις παρακάτω διατάσεις  τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα και σίγουρα θα νιώσετε την διαφορά στο σώμα σας

 
Διάταση ωμοπλάτης


 
Τοποθετηθείτε σε όρθια θέση (μπορείτε και καθιστή θέση) και αφήστε το κεφάλι σας να πέσει στο στέρνο σας

Πλέξτε τα δάχτυλα σας πίσω από το λαιμό

Ανεβάστε το κεφάλι αργά προς το ταβάνι ενώ παράλληλα πιέζεται ελαφρά το πίσω μέρος του κεφαλιού προς την αντίθετη κατεύθυνση ( προς τα κάτω)

Ελάτε ξανά στην αρχική

Η συγκεκριμένη άσκηση είναι τέλεια για ένα διάλλειμα από τον υπολογιστή ή όταν νιώθετε ένταση. Μετά από την διάταση θα νιώσετε τον λαιμό σας πιο μακρύ και ανάλαφρο.

Διάταση λαιμού


 
Τοποθετηθείτε σε όρθια θέση και φέρτε το ένα χέρι στην μια πλευρά της κεφαλής

Στρίψτε το κεφάλι έτσι ώστε να η μύτη να βρίσκεται στη μασχάλη σας

πιέστε ελαφρά  το κεφάλι προς τα κάτω , θα πρέπει να νιώσετε τράβηγμα στην αντίθετη πλευρά του λαιμού

μείνετε για 15 δευτερόλεπτα και ελάτε στην αρχική.

Διάταση σπονδυλικής


 
Τοποθετηθείτε σε ύπτια θέση στο πάτωμα με τα χέρια ανοιχτά και τα πόδια σε ευθεία στο άνοιγμα της λεκάνης

Σταυρώστε το πόδι πάνω από το άλλο (όπως στη φωτογραφία) κάνοντας το σώμα μας να μοιάζει με στημένη πετσέτα . Οι δύο ώμοι θα πρέπει να ακουμπάνε στο πάτωμα

Όσο πιο κοντά το πόδι προς το χέρι τόσο περισσότερη η διάταση.

Διάταση γλουτών και οπίσθιου μηριαίου


 
Ξαπλώστε ύπτια με τα πόδια σας λυγισμένα και τα πέλματα να εφάπτουν καλά στο πάτωμα

τοποθετήστε τον δεξί αστράγαλο πάνω στο αριστερό γόνατα

πλέξτε τα δάχτυλα σας γύρο από τον αριστερό μηρό και τραβήξτε τον προς το στήθος μέχρι να νιώσετε την διάταση στον οπίσθιο μηριαίο και τον γλουτό.

Κρατήστε για 30 δευτερόλεπτα και συνεχίστε με το άλλο πόδι.

Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι οι διατατικές ασκήσεις δεν αντικαθιστούν την προθέρμανση αλλά συνοδεύουν τις γενικές ασκήσεις, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιούνται ως ασκήσεις ευλυγισίας.

Αν και οι μυϊκές διατάσεις είναι σε όλους απαραίτητες χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στους νεαρούς αθλητές καθώς εξελίσσεται η ανάπτυξη τους.

Οι διατάσεις θα πρέπει να αποφεύγονται σε περιπτώσεις οξέως πόνου, αιματώματος, φλεγμονής ή κατάγματος.