Ποια είναι η καλύτερη γυμναστική για να "ρίξεις" την κοιλίτσα;

Ποια είναι η καλύτερη γυμναστική για να "ρίξεις"  την κοιλίτσα;

Νέα έρευνα αποκαλύπτει τη γυμναστική που “ρίχνει” πιο αποτελεσματικά απ’ όλες την κοιλιά και το στομάχι, κι αυτό γιατί τα “βάζει” με το λίπος.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στην Αμερικανική Επιθεώρηση Αθλητικής Ιατρικής και Φυσιολογίας της Άσκησης και βασίζεται στο πείραμα που πραγματοποίησαν οι ερευνητές, ζητώντας από δύο ομάδες ατόμων να ασκηθούν με διαφορετικούς τρόπους άσκησης, 4 φορές την εβδομάδα.

Συγκεκριμένα το πρώτο γκρουπ έκανε 4 φορές αερόβια σταθερού τέμπο (δηλαδή διάδρομο, ελλειπτικό ή στατικό ποδήλατο) σε συνδυασμό με προπόνηση ενδυνάμωσης, ενώ το δεύτερο γκρουπ αφιέρωσε τον χρόνο της προπόνησής του 2 μέρες σε αερόβια σταθερού τέμπο και 2 ακόμα σε διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης (HIIT), η οποία ως γνωστόν πρόκειται για ένα σύντομο πρόγραμμα έντονης γυμναστικής με εναλλαγές κι επαναλήψεις. Δηλαδή μερικά δευτερόλεπτα μάξιμουμ ένταση, τα μισά συνήθως χαλαρή άσκηση και πάλι από την αρχή.

Η δεύτερη ομάδα έχασε πιο πολύ λίπος και πόντους από την περιφέρεια της μέσης του σε σχέση με τους ασκούμενους που δεν έκαναν HIIT. To συμπέρασμα που βγαίνει λοιπόν είναι πως η διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης είναι πιο σύντομη, πιο εξαντλητική και πιο αποτελεσματική στην καύση του λίπους γενικά αλλά και ειδικά, όσον αφορά στην περιοχή της κοιλιάς.

Το διαβάσαμε στο govastileto


 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: